Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza osoby fizyczne i prawne zainteresowane rynkiem crowdfundingowym — inwestorów, właścicieli projektów oraz dostawców usług finansowania społecznościowego — na bezpłatne webinarium pt. „Wyłudzanie środków pieniężnych i danych ze szczególnym uwzględnieniem finansowania społecznościowego (crowdfundingu) w zakresie udzielania pożyczek”. Wydarzenie jest organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji.
Kiedy i dla kogo?
Webinarium odbędzie się w środę, 5 listopada, w godz. 10:00–15:15. Uczestnictwo jest skierowane do osób inwestujących, prowadzących projekty crowdfundingowe oraz podmiotów świadczących usługi finansowania społecznościowego, a także do wszystkich zainteresowanych bezpieczeństwem na rynku crowdfundingu.
Celem webinarium jest wskazanie praktycznych sposobów ochrony przed przestępstwami związanymi z crowdfundingiem, zwłaszcza w modelu pożyczkowym. Uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznawać typowe schematy wyłudzeń, jak weryfikować projekty i pośredników, a także jak bezpiecznie przetwarzać i chronić dane.
Jak się zapisać?
Rejestracja odbywa się wyłącznie online poprzez formularz zgłoszeniowy. Formularz pozostanie dostępny do dnia webinarium. W przypadku zgłoszeń wysłanych w dniu wydarzenia, potwierdzenia udziału i zaproszenia będą wysyłane na bieżąco.
Do udziału wystarczy stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć przez przeglądarkę internetową lub aplikację. Po potwierdzeniu możliwości udziału uczestnicy otrzymają szczegółowe informacje techniczne oraz link do spotkania.
Udział w webinarium jest bezpłatny. To dobra okazja, aby poszerzyć wiedzę i podnieść standardy bezpieczeństwa w lokalnym ekosystemie projektów i inwestycji.
Warto dołączyć
Szkolenie CEDUR przygotowane przez UKNF i KGP to konkretna dawka wiedzy o zabezpieczaniu środków i danych w crowdfundingu pożyczkowym. Zainteresowani powinni zarejestrować się online i 5 listopada dołączyć o 10:00.